""

Foglalási feltételek

 

1. Csomagtúra szolgáltatás vásárlása esetén:

 

Útválasztás:

Főoldalunkon, az Önnek tetsző ajánlatra kattintva juthat bővebb információkhoz a kiválasztott utazásról.

1. Az „Utazáskereső“ segítségével tudja szűrni az ajánlatokat, ahol lehetősége van megadni az úticélt, időpontot, ellátást, az utazás módját, értékhatárt, vagy akár az út típusát megválasztani. Honlapunkon megtalálhatja a legfrissebb akciós,  first minute- és  last minute ajánlatokat is (felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes akciós ajánlatokhoz speciális foglalási feltételek tartozhatnak, melyekről bővebben még a Megrendelés/Utazási szerződés megkötése előtt tájékoztatjuk Önt).

2.  A kiválasztott utazásra kattintva bővebb információkhoz juthat: megtekintheti a szálláshely leírását, a képeket, az utazás módját, körutazás és városlátogatás esetén pedig a program leírását. Az indulási időpont, a szobatípus és az ellátás kiválasztása után részletes árkalkulációt is tud készíteni. A kedvezményekkel, fakultatív programokkal és az utasbiztosítással kapcsolatban kérje Kollégáink segítségét!

 

Bár munkatársaink a honlapunkon található árakat és az információk helyességét folyamatosan ellenőrzik, ennek ellenére pontatlanságok, hibák előfordulhatnak, amelyekért felelősséget nem vállalunk. Mindig az utazási szerződésben rögzített, illetve az utazásszervező által visszaigazolt árak tekinthetőek véglegesnek.

 

Foglalás:

1. Sikeres keresés után az „Ajánlat megtekintése” gombra kattintva juthat részletesebb információkhoz.

2. A „További időpontok és árak” gomb segítségével Önnek lehetősége nyílik egy naptárban kiválasztani az eredetileg keresett időponttól eltérő dátumot, és a hozzá kapcsolódó árkalkulációt megtekinteni. A naptárban azok az időpontok kerülnek feltüntetésre, amely napokra az ajánlat lekérhető.

3. Foglalás során először válassza ki az Önnek megfelelő időpontot, majd kattintson a megtekintés gombra. Az ajánlat részletei (helyszín, időpont, éjszakák száma, ellátás, utazás módja, ajánlat hivatkozási száma stb.) alatt a megfelelő szobatípus és ellátás megadása után olvashatja a részletes árkalkulációt. Amennyiben nem kötelező jellegű szolgáltatásokat is (pl. fakultatív program, utasbiztosítás) szeretne megrendelni, akkor a mennyiség megadása után ez is hozzáadódik a végösszeghez. Több szobára is van lehetősége egy időben érdeklődést küldeni: egyszerűen kattintson a „További szoba hozzáadása“ gombra. A megrendeléshez kattintson a „Kötetlen ajánlatkérés“ gombra, majd a megrendelő és az utas adatainak kitöltése után el tudja küldeni nekünk az érdeklődését.

Nagyon fontos, hogy már a megrendelés ezen szakaszában az útiokmányban szereplő neveket adja meg, mivel a hajóra/szállodába/repülőgépre történő bejelentkezéskor az azonosítás név alapján történik. Több karakteres eltérés esetén a hajótársaság/légitársaság/szálloda stb. megtagadja a felszállást/elszállásolást. Kérjük, hogy a megrendeléskor a születési dátumokat is pontosan adják meg (ez a gyermekkedvezmények számításakor lényeges, és mindig azt kell figyelembe venni, hogy mennyi a gyermek utazáskor már betöltött életkora).

A kiválasztott országba történő belépési feltételek (vízum, útlevél érvényessége) ellenőrzése az Utas felelőssége. Nem magyar állampolgárságú Utasainkat kérjük, hogy érdeklődjenek a Nagykövetségen az adott ország beutazási feltételeiről.

Repülővel történő utazás esetén a fedélzetre felvihető-, illetve feladható poggyász méret-, és súlyhatárai légitársaságonként eltérőek lehetnek, ezért a foglalásnál kérje Kollégáink segítségét, akik bővebb felvilágosítást tudnak adni az adott utazásra vonatkozóan. Ennek hiányában, a későbbiekben az ebből fakadó károkért felelősséget nem vállalunk.

A terhesség bizonyos szakaszában járva a légitársaság/hajótársaság/utazás szervező megtagadhatja az utaztatást, így nagyon fontos, hogy még a foglalás előtt jelezze a terhességet Kollégáinknak.

4. A foglalás kezdeményezése után kérjük, ellenőrizze e-mail postafiókját. E-mailben értesítjük munkaidőben (hétfő-péntek 10:00-18:00), melyben tájékoztatjuk, hogy a kiválasztott utazás foglalható-e, illetve pontosítjuk a részvételi díjat és ellátjuk további információkkal a foglalás menetéről. Amennyiben az Ön által kiválasztott utazás foglalható, e-mailben elküldjük a szükséges szerződéseket (megrendelő/utazási szerződés+utazási feltételek+áfanyilatkozat). Az utazási szerződésen található a fizetendő összeg és a fizetési határidő.

Esetenként az árak Euróban kerülnek megadásra. Az oldalunkon a Forintos ár ebben az esetben tájékoztató jellegű. Az Euróban megadott árak az aktuális napi CIB Bank Zrt. valuta eladási árfolyamon kerülnek átszámolásra. Ebben az esetben Ön az Euróra szerződik (Euró alapú szerződéskötés). A szerződésben minden (alapár, járulékos költség) Euróban kerül feltüntetésre. A számlák Euróban kerülnek kiállításra. Munkatársainak a fizetés napján aktuális CIB Bank Zrt. valuta eladási árfolyamon számoljuk ki Önnek a fizetendő összeget.

Az út indulása előtt 30 nappal általában a részvételi díj 40 %-a, míg 30 napon belül, már a 100 %-a fizetendő. (Bizonyos akciók esetén ettől eltérő fizetési feltételek is érvényesek lehetnek.)   A Megrendelés/Utazási szerződés tartalmazza, hogy pontosan mennyi előleget kell fizetnie az utazás megrendeléséhez.

 

  • Fizetési tájékoztató a Forintban elszámolt utakhoz

Ha utazását Forintban foglalja le, a Forintban meghatározott összeg kerül a szerződésre, és a számlákat Forintban állítjuk ki.

Fizetési lehetőségek:

  • Fizetés átutalással:

Bankszámlaszámunk: 10700347-70329359-51100005 

CIB Bank Zrt. (1027. Budapest, Medve u. 4-14.)

Kérjük, az átutaláson tüntesse fel a megrendelés sorszámát, és a nevét!

  • Fizetés készpénzzel irodánkban

  • Fizetés bankkártyával oldalunkon 

 

  • Fizetési tájékoztató az Euróban elszámolt utakhoz

Ha utazását Euróban foglalja le, akkor az Euróbanmeghatározott összeg kerül az utazási szerződésre, és a számlákat Euróban állítjuk ki.

Fizetési lehetőségek:

  • Fizetés átutalással:

Nemzetközi számlaszámunk (EUR): HU22 107003477032935950000005 

CIB Bank Zrt. (1027. Budapest, Medve u. 4-14.)

SWIFT: CIBHHUHB

  • Fizetés készpénzzel az irodánkban

  • Fizetés bankkártyával oldalunkon

 

A szolgáltatások végleges megrendelése akkor történik meg, ha visszaérkezik irodánkba az aláírt Megrendelő/Utazási szerződés, és Általános szerződési feltételek áfanyilatkozattal, illetve megfizetésre került a megadott részvételi díj. A részvételi díj megfizetését akkor tekintjük teljesítettnek, amikor az a számlánkon jóváírásra került. Bármelyik is hiányzik a 3 feltétel közül a megadott határidőig, Kollégáinknak a megrendelést nem áll módjukban teljesíteni.

 

A foglalás megerősítése a Last Call Travel által:

Minden esetben e-mailben küldünk visszajelzést, hogy sikerült-e a foglalás, vagy sem. Amennyiben az Ön foglalása és a részvételi díj beérkezése között több nap is eltelik, elképzelhető, hogy ezen idő alatt a kiválasztott útra a helyek betelnek. Amennyiben ez  előfordul, és nem sikerül teljesíteni a foglaláskérést, az Ön igényeit figyelembe véve keresünk hasonló ajánlatotokat. Amennyiben egyik lehetőség sem nyeri el a tetszését, akkor természetesen visszatérítjük a befizetett összeget, azonban kamatot nem tudunk fizetni, ebből eredő kárigényét nem tudjuk elfogadni és elismerni.

Fontos: az utazási szerződés Ön és az utazásszervező között a foglalás megerősítésével jön létre.

 

Foglalás utáni módosítások, lemondás:

1. A módosítás után is van lehetőség lemondásra, azonban azt csak abban az esetben tudjuk elfogadni, ha a módosított utazási szerződés, amely tartalmazza a lemondás/módosítás feltételeit, aláírásra kerül a Megrendelő által. A lemondás tekintetében a módosított szerződés aláírásának dátuma számít, a kötbér összegének meghatározásakor ez az irányadó. Egyéb úton történt lemondást nem áll módunkban elfogadni (pl. telefon, e-mail, posta).

2. Módosítási-, lemondási díjat akkor számolunk fel, ha Ön: a már megrendelt és aláírt szerződés/ foglalás esetén név, vagy utazási időpont változtatást kér, utólagos számla kiállítást kér más névre, vagy címre, szállodaváltoztatást kér már megrendelt foglalására, vagy a megrendelt szolgáltatásokat módosítja/lemondja, vagy foglalását lemondja. A módosítás kezelési költsége: 5.000 Ft/fő (20 Euro/fő Euróban elszámolt utazásoknál), mely az utazásszervező által felszámított esetleges díjakon túl fizetendő.

3. Ha bármilyen okból vissza kell utalnunk összeget, akkor ezt csak arra a bankszámlaszámra tudjuk megtenni, ahonnan a részvételi díjat átutalták (függetlenül attól, hogy az a megrendelőé, utasé, családtagé stb.). Készpénzes fizetés esetén, csak a tényleges befizetőnek áll módunkban visszatéríteni az összeget. Bankkártyás fizetés esetén, lehetőség szerint bankkártyáján a terhelést feloldjuk, amennyiben a terhelés időközben már megtörtént, átutalással a kártyabirtokos által megadott bankszámlaszámra térítjük vissza az összeget.

 

Részvételi jegy:

Az utazásával kapcsolatos dokumentumokat (úti okmányok, fontos tájékoztató nyomtatványok, biztosítások, esetleges menetrendváltozás) e-mailben küldjük el néhány nappal az indulás előtt, ezért kérjük, hogy e-mail fiókját rendszeresen figyelje. A kiküldött e-maileket kézbesítettnek tekintjük. Nem olvasott, nem megkapott dokumentumok hiányosságából fakadó károkért felelősséget nem vállalunk!

 

Panaszkezelés:

Kérjük, hogy panaszáról az utazás helyszínén mindenképpen vetessen fel jegyzőkönyvet (a helyi idegenvezető tud segíteni ebben), mert megléte a későbbi ügyintézéshez alapfeltétel. A felmerült probléma esetén célszerű irodánkat is ügyeletei számunkon értesíteni, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a panaszt.

 

2. Repülőjegy vásárlása esetén:

Amennyiben Ön repülőjegyet vásárol oldalunkon keresztül, abban az esetben a „Repülőjegy foglalási feltételek” az irányadó.

 

3. Hotelfoglalás, autóbérlés, utasbiztosítás kötés esetén:

Hotelfoglalás, autóbérlés, utasbiztosítás kötése esetén, az Ön foglalására vonatkozó feltételeket a foglalási folyamat közben, még a foglalás véglegesítése előtt olvashatja, foglalására az ott meghatározott feltételek vonatkoznak.

 

Köszönjük figyelmét!

Last Call Travel Kft.

U-001601

 

Hasznos információk

 

Kérdések a foglalás előtt:

1. Hogyan kezdeményezhetek foglalást?
Ha megtalálta az Ön számára megfelelő utazást, egyszerűen válassza ki az időpontot, a megfelelő szobatípust és ellátást, majd kattintson  a „kötetlen ajánlatkérés” gombra, ezek után már csak az adatok megadása van hátra.

2. Lehet egy nagyobb apartmant kevesebb fővel is elfoglalni?
Természetesen lehetséges, de kérjük vegyék figyelembe, hogy ebben az esetben is az apartman összes férőhelyének megfelelő Ft/fő-s összeget kell ki fizetni.

3. Az árkalkuláció mindig helyesen számol?
Előfordulhatnak hibák, ezeket mindig folyamatosan javítjuk. Kollégáink az elvárható legnagyobb gondossággal ellenőrzik és az oldalunkon található árak és információk valódiságát, előfordulhatnak pontatlanságok, hibák, melyekért felelősséget nem vállalunk. Az utazási szerződés (megrendelés) alapján rögzített, majd az utazásszervező által írásban visszaigazolt árak és információk tekinthetők véglegesnek. Amennyiben rendellenességet tapasztal, kérjük jelezze felénk, hogy javítani tudjuk.

4. Több foglaláskérést is készíthetek?
A foglaláskérések száma nincs korlátozva, azonban ha több információra van szüksége, inkább keressen bennünket elérhetőségeinken bármelyikén!

 

Kérdések a foglalás közben:

1. Mindig annyi létszámot kell írni ahány utazó van, vagy lehet kevesebb fő is?
Mindenképpen célszerű megadni annyi felnőttet és annyi gyermeket, ahányan utazni szeretnének. A gyermekárak nem minden esetben vannak feltüntetve, ezért is fontos, hogy megadja a gyermekek életkorát, hiszen így tudjuk majd jóváírni a kedvezményeket.

2. Az Utasokadatok bekérésekor minden adatot meg kell adnom?
Lehetőség szerint igen. Gyermekek esetében kérjük a születési dátumokat mindenképp adja meg, mert a kedvezményeket így fogjuk tudni jóváírni. Az utasneveknél mindig a pontos, útlevélben szereplő neveket adja meg, mert később csak módosítási díj ellenében tudunk változtatni. Amennyiben az Utazók között külföldi állampolgár is van, a nemzetiség megadása is szükséges. Kérjük kedves nem magyar állampolgárságú Utasainkat, hogy az adott ország beutazási feltételeikről érdeklődjenek a Nagykövetségen.

3. Miért fontos, hogy mindig az útiokmányban szereplő nevet adjam meg? A foglalás véglegesítése után van a módosítására lehetőség?
Azért fontos, hogy az útiokmányban szereplő nevet adja meg, mert a repülőjegyet, buszjegyet, hajójegyet, vonatjegyet, egyéb utazási dokumentumokat stb. arra a névre állítjuk ki, amelyet megadott, melynek későbbi módosítása csak díj ellenében lehetséges. Az érvényes útiokmányban szereplő (amellyel majd ténylegesen utazni fog) utasnév és a részvételi jegyen (pl. voucher) szereplő utasnév egyezése elengedhetetlen az utazás, pontosabban a hajóra/szállodába/repülőgépre stb. történő bejelentkezés szempontjából. Az utasok azonosítás elsődlegesen név és születési dátum alapján történik. Több karakteres eltérés esetén a hajótársaság/légitársaság/szálloda stb. megtagadja a felszállást. Egyes kirívó esetekben pl. menetrendszerinti-, vagy fapados járatra történő repülőjegy foglalásnál nincs lehetőség javításra, a repülőjegyet újra meg kell vásárolni.


4. Mindenképpen meg kell várnom az e-mailes visszaigazolást a foglaláskérésemmel kapcsolatosan?
Igen, mivel így tájékoztatjuk Önt a pontos árakról és egyéb információkról.

5. Meddig kell jelentkeznem egy útra ha visszajelzést kapok?
Lehetőleg minél előbb, mert nem tudjuk tartani a helyeket, amelyek sajnos, akár néhány óra alatt is elfogyhatnak. Kérjük, ha küld egy foglaláskérést, akkor utána folyamatosan figyelje postafiókját.

6. Mikor kell az utazás árát kifizetnem?
Az út indulása előtt 30 nappal általában a részvételi díj  40 %-a, 30 napon belül viszont 100 %-a fizetendő. (Bizonyos akciók esetén ettől eltérő fizetési feltételek is érvényesek lehetnek.)   A Megrendelés/Utazási szerződés tartalmazza, hogy pontosan mennyi előleget kell fizetnie az utazás megrendeléséhez.

8. Euró alapú szerződéskötéskor mi a teendő?
Az oldalunkon a forintos ár ebben az esetben tájékoztató jellegű. Az euróban megadott árak az aktuális napi CIB Bank Zrt. valuta eladási árfolyamon kerülnek átszámolásra. Ebben az esetben Ön az euróra szerződik (Euró alapú szerződéskötés). A szerződésben minden (alapár, járulékos költség) euróban kerül feltüntetésre. A számlák euróban kerülnek kiállításra.

9. Ha euróban van meghatározva az utazás ára, azt milyen árfolyammal kell számolni?
Munkatársainak a fizetés napján aktuális CIB Bank Zrt. valuta eladási árfolyamon számoljuk ki Önnek a fizetendő összeget.

10. Mikor kell az utazási szerződést visszaküldenem?
Kérjük, hogy az aláírt utazási szerződést és utazási feltételeket (kitöltött Áfa-nyilatkozattal) a lehető leghamarabb küldje vissza, mivel az utazást csak abban az esetben rendelhetjük meg Partnereinktől, ha a befizetett részvételi díj mellett az összes aláírt dokumentum beérkezik az irodánkba.

11. Miért kell Áfa-nyilatkozatot kitöltenem?
Azért, mert az utazásszervezési szolgáltatást igénybevevő adózó mulasztási bírsággal sújtható, ha az utazásszervezési szolgáltatásról valótlan nyilatkozatot tesz, vagy a nyilatkozattételt elmulasztja. Kérjük, a helyesen kitöltött Áfa-nyilatkozatot a megrendeléssel/utazási szerződéssel és az utazási feltételekkel együtt aláírva küldje vissza részünkre!

12. Az útlemondási biztosítás mire való? Kötelező megkötnöm?

Igen, az útlemondási biztosítás megkötése kötelező, azonban ez mindig Utasaink érdekében történik. A biztosítás utazásképtelenségre vonatkozik, pl., ha baleset, betegség, vagy haláleset miatt kell utazását lemondania. Ebben az esetben a biztosító a kötbér egy részét visszatérítheti kedvező elbírálás esetén. Részletes információkat a Biztosítási feltételek tartalmaz, kérjük még a foglalás előtt olvassa el figyelmesen!

13. Tényleg növekedhet a repülőtéri illeték mértéke?
Igen, sajnos előfordulhat, hogy a deviza forintárfolyamának és az olaj világpiaci árának időközi módosulása miatt emelkedik az illeték mértéke.

14. Mit kell tennem, ha már véglegesített foglalásomat betegség, vagy egyéb okok miatt le kell mondanom, vagy módosítanom?

Kérjük azonnal értesítse munkatársainkat. Lemondást csak abban az esetben tudunk elfogadni, ha a módosított utazási szerződés, amely tartalmazza a lemondás/módosítás feltételeit, aláírásra kerül a megrendelő által. A lemondás dátumának, a módosított szerződés aláírásának dátuma számít, a kötbér összegének meghatározásakor ez az irányadó. Egyéb úton történt lemondást nem áll módunkban elfogadni (pl. telefon, e-mail, posta).

15. Mikor kell módosítási/lemondási díjat fizetnem?

Módosítási-, lemondási díjat akkor számolunk fel, ha Ön: a már megrendelt és aláírt szerződés/ foglalás esetén név, vagy utazási időpont változtatást kér, utólagos számla kiállítást kér más névre, vagy címre, szállodaváltoztatást kér már megrendelt foglalására, vagy a megrendelt szolgáltatásokat módosítja/lemondja, vagy foglalását lemondja. A módosítás kezelési költsége: 5.000 Ft/fő (20 Euro/fő Euróban elszámolt utazásoknál), mely az utazásszervező által felszámított esetleges díjakon túl fizetendő.

16. Mekkora összeget kapok vissza, ha le kell mondanom az utazásomat?

Ha útlemondásra kerül sor, akkor mindig az adott utazásszervező Általános Szerződési Feltételei az irányadóak. Kérjük, hogy ilyenkor irodánkat a lehető legrövidebb időn belül értesítse, mert a kötbéres határidőn belül minden nap számít.

17. Ha le kell mondanom az utazásomat, akkor a részvételi díjat kinek térítik vissza?

Ha bármilyen okból vissza kell utalnunk összeget, akkor ezt csak arra a bankszámlaszámra tudjuk megtenni, ahonnan a részvételi díjat átutalták (függetlenül attól, hogy az a megrendelőé, utasé, családtagé stb.). Készpénzes fizetés esetén, csak a tényleges befizetőnek áll módunkban visszatéríteni az összeget. Bankkártyás fizetés esetén, lehetőség szerint bankkártyáján a terhelést feloldjuk, amennyiben a terhelés időközben már megtörtént, átutalással a kártyabirtokos által megadott bankszámlaszámra térítjük vissza az összeget.

18. Még a foglalás előtt kell jeleznem amennyiben állapotos vagyok?
Igen mindenképpen, mert a terhesség bizonyos szakaszában járva a légitársaság/hajótársaság/utazás szervező megtagadhatja az utaztatást, így nagyon fontos, hogy még a foglalás előtt jelezze Kollégáinknak. Amennyiben ezt elmulasztja, az ebből fakadó károkért felelősséget nem tudunk vállalni.

19. Mikor és hogyan kapom meg a részvételi jegyet?
A részvételi jegyet utazás előtt néhány nappal küldjük el e-mail-ben, amennyiben a teljes összege fizetve van. Kérjük, hogy a kinyomtatott részvételi jegyet vigye magával az utazásra!

20. Mi a teendő, ha a megvásárolt hotelkuponomat be szeretném váltani?
Önnek ebben az esetben közvetlenül a szállodával kell felvennie a kapcsolatot, és leegyeztetni az utazás időpontját. A helyek a hotelekben korlátozottan állnak rendelkezésre, továbbá bizonyos időszakokban nem igénybe vehető a kupon (pl. kiemelt időszakok), így javasoljuk, hogy minél hamarabb foglalja le a szállodával egyeztetve az Önnek legmegfelelőbb időpontot a kupon megvásárlása után. A kuponok lejárati időpontjának meghosszabbítására lehetőségünk sajnos nincsen.

 

Kérdések az utazás alatt/után:

1. A szálláshely csillagainak a száma mindig megfelel a hazai normának?
A csillagok számát és a minőség besorolását mindig az adott ország felügyeleti szervei végzik el, így a követelmény rendszer eltérő lehet a hazai besorolástól.

2. A repülőgép menetrendje változhat?
Sajnos, a légi közlekedés sajátosságaiból fakadóan bármikor előfordulhat menetrendváltozás, amelyre az Általános szerződési feltételekben fel is hívjuk a figyelmet. A befizetett út első és utolsó napja utazásnak minősül és nem üdülésnek, mert a gyakorlatban a repülőjáratok, charterjáratok menetrendje változhat, amely a nyári-téli szezonban gyakorta elő is fordulhat, ennek befolyásolására lehetőségünk nincs, rajtuk kívülálló tényező befolyásolja, így a menetrend változás nem befolyásolja a részvételi díjat.

3. Mit kell tennem, ha panasszal kívánok élni?
Kérjük mindenképp vetessen fel jegyzőkönyvet (a helyi idegenvezető tud segíteni ebben), mert megléte a későbbi ügyintézéshez alapfeltétel. Probléma esetén célszerű irodánkat is ügyeletei számunkon értesíteni, hogy minél hamarabb orvosolni tudjuk a problémát.

4. Az ellátás tartalma szállodánként eltérő lehet?
Igen. Az ellátás típusokon belül, a szolgáltatások bizonyos részletekben teljesen eltérőek lehetnek, az egyes szolgáltatások igénybevételét a hotelek időtartamhoz, szállodán belüli kiszolgálási helyhez, vagy plusz költséghez köthetik. Pontos tájékoztatást és részletes leírást az esetek többségében az érkezéskor, a szálloda recepcióján adnak.

5. Milyen súlyú-, és méretű poggyászt vihetek magammal?
A fedélzetre felvihető-, illetve a feladható poggyász súlyhatárai légitársaságonként eltérőek lehetnek, ezért a foglalásnál kérje Kollégáink segítségét, akik bővebb felvilágosítást tudnak adni az adott utazásra vonatkozóan.

6. Utazhat-e gyermek szülői kíséret nélkül repülővel?

Igen, de ebben az esetben szükséges mindkét szülő magyar és angol nyelvű írásos nyilatkozata, melyben beleegyezésüket adják a külföldi utazáshoz. A nyilatkozat mellé szükséges csatolni a gyermek születési anyakönyvi kivonatának másolatát is.

Kérdése van? Felhívjuk és segítünk!