""

Kultúra, vásárlás, vízparti nyaralás, aktív turizmus, síelés, mindez együtt egy európai országban.

Mindegy, hogy telelni vagy nyaralni szeretnénk, mert Franciaország az összes évszakban gondoskodik arról, hogy ne bánjuk meg a francia utazást. Az európai ország egyrészről a síelés szerelmeseinek közkedvelt célállomása, másrészről a kirándulás, városlátogatás, és vízparti nyaralás kedvelői is szívesen töltik francia földön a szabadságukat.

Franciaország több, mint negyvenezer műemlékkel, melyek közül több az UNESCO világörökség része, nyolcezer múzeummal, több száz Michelin-csillagos étteremmel, fesztiválokkal, előadásokkal, kiállításokkal, mesés parkokkal és kertekkel büszkélkedhet.

A francia üdülés egyik legkedveltebb állomása Nizza, ahol az év legnagyobb részében süt a nap, ám a napozás mellett érdemes gyalog bejárni az óvárost, a butikokat, az éttermeket, és a híres Promenade des Anglais galériákat.

Franciaország télen és nyáron is várja a turistákat

Habár Franciaország legnépszerűbb területei a Riviéra és Párizs, mégis jól tesszük, ha olyan egyéb desztinációkat is felkeresünk, mint a gyönyörű, békés Menton, vagy a több ezer éves Chauvet-Pont-D’Arc, ősi festményekkel díszített barlang.

A síelés kedvelőit a Les Menuires/Saint Martin de Belleville, a világ legnagyobb síarénája várja. Itt a pár hónapos gyerektől kezdve a legnagyobb profik is megtaláljuk a számukra legjobban megfelelő sípályát.

Piou-Piou faluban már három hónapos kortól várják a legkisebbeket. Ha pedig pihennénk két siklás között, akkor a helyi üzletekben nézelődhetünk, vagy elfogyaszthatunk egy finom ebédet, vacsorát. A Val Thorens nem csak a síelőket várja a több, mint kétezer méter magason található síközpontba, hanem a szánkózó turistákat is, akik ötcsillagos hotelbe foglalhatnak szállást.

Disneyland a családi nyaralás kihagyhatatlan része

Természetes a borról sem feledkezhetünk el, ha Franciaországba utazunk. Ebben az esetben Mâcon régió borútjai közül választhatjuk ki a számunkra leginkább megfelelőt. Ha pedig a Beaujolais vidék felé vesszük az irányt, akkor a történelem olyan szeleteit fedezhetjük fel, mint a római örökség, Pierreclos, Berzé, Brancio, Solutré, Saint Amour középkori kastélyok, de, ha gyerekkel utazunk, akkor az állatkert is vár ránk.

Ha a vízi sportok valamelyikével szeretnénk eltölteni a francia nyaralás napjait, akkor a Reunion-sziget a mi helyünk. A sziget különlegessége az, hogy a fehérhomokos tengerpart mellett igazi vulkánikus tájat is felfedezhetünk. A trópusi tengerparton a búvárkodás és kajakozás mellett a gasztronómiai élvezeteknek is hódolhatunk.

Kérdése van? Felhívjuk és segítünk!